5 клас


Параграф 20

Запиши у зошит інформацію та виконай завдання письмово:

1) Які пам`ятки Другої світової війни є у нас в Верховцево? Що ти про них знаєш?
2) Сторінка 117. Розділ 3. Мислю творчо - завдання №1 міні-проект "Війна..." - виконати письмово.
3) До теми "Друга світова війна" виконати практичне завдання з Параграфу 22.

Параграф 21

Прочитати параграф і скласти хронологічну таблицю Дати - Події (події виділені жирним шрифтом)

Параграф 22

Вибери будь-яку пам`ятку і дай відповіді (письмово) на питання під документом.

Ст. 130 - розгадати "Магічний квадрат" (письмово)

Параграф 24

Прочитати, уважно роздивитись карту на сторінці 133.
Переглянь відеоматеріали на повторення та закріплення:

Київська держава - Русь-Україна
https://www.youtube.com/watch?v=bt2YGyZ1558

Україна під час Другої світової війни
https://www.youtube.com/watch?v=TkbKpqetZI0





25.03.2020

Тести до параграфу 24 (опрацювати та дати відповіді)

1. Геродота називають:
  • А  Батько історії
  • Б  Засновник історії
  • В  Творець історії
2. Справжній історик спирається на:
  • А  легенди
  • Б  аналіз джерел 
  • В  вивчення території
3. Геродот вивчав народи, які проживали на території України
  • А  скіфів
  • Б  половців
  • В  печенігів
4. З ким воювали скіфи?
  • А  з Грецією
  • Б  з Візантією
  • В з Персією
5. Історичні дослідження ґрунтуються на ... (допиши слово)

6. Історичний факт - це ..., яка відбувається у певний ... і на певній ... (впиши слова)

7. Що в історичному дослідженні найважливіше?
  • А  війни
  • Б  міста
  • В  історичні постаті
8. Назви рису сучасного історика (не менше трьох)

Завдання

На сторінці 135 є рубрика "Діємо...". Скласти повідомлення про будь-яку історичну подію (письмово).


Прохання виконати до суботи 28.03. 


Електронна адреса для надсилання відповідей на завдання: ant.zoya1@gmail.com


Успіхів!







13.04.2020

Любі 5-класники, продовжуємо працювати над темою №5

§ 25, на ст. 141 є завдання.
Виконай письмово з I. (Знаю нове):
Завдання №3. Уважно прочитай завдання, це тільки твоя робота, тому складай текст, як ти вважаєш правильним. Підручник перед тобою. Бажаю успіху!

II. (Обговорюємо у групі):
складіть порівняльну таблицю по літописам - спільне і відмінне.

с 26:
  • Випиши прізвища українських істориків і дай їм характеристику двома-трьома реченнями.
  • На сторінці 146 є кросворд - сформулюй питання до вже готових відповідей. Зверни увагу на цифри - питання до імен повинні відповідати певній цифрі (письмове завдання).
Виконуй по одному завданню кожен день. Не засмучуйся - скоро ми будемо працювати разом у класі!

Я вірю у Ваші та свої сили!:)







28/04/2020

Починаємо працювати з §29, ст. 157, 158.
Це урок-узагальнення. У ньому є 4 завдання, оцінка буде виставлятися одна за всі виконані завдання.
Спочатку уважно ознайомтеся з усіма завданнями.

Завдання 1. Намалюй шкалу (лінію) часу і розмісти історичних осіб від найдавніших часів до ХХ ст. на цій шкалі.

Завдання 2. Тобі треба розгадати всі чотири слова, які позначені цифрами від 1 до 4. Проти кожного розгаданого слова ставиться тире і пишеться буква і слово, які мають вигляд ребусу. Це може бути подія, людина, історичний твір.

Завдання 3. Скласти сенкан. Це твій власний незвичайний вірш. Визначення сенкану є, а нижче зразок як його зробити.
Слово-іменник, з якого починається сенкан - вибери з нашого історичного матеріалу.

Завдання 4. Підготуй (письмово) виступ на тему "Важливість праці історика". Порада - використовуй питання, які виділені жирним шрифтом у завданні. Промова не повинна бути великою, але повинна бути змістовною.

Успіхів! 


22.05.2020
Підсумкова робота


На ст. 185 §35 - урок-узагальнення. Вам треба дати відповіді на питання теми: 1, 2, 3, 4. Загалом відповісти треба на 20 питань. Тут є над чим попрацювати тим, хто не виконував завдання на блозі або працював недостатньо.


Успіхів вам! Відповіді чекаю на вайбер або електронну пошту.








___________________________________________________________________________________

2021-2022 навчальний рік


До уваги 5-А, 5-Б, 5-Г класів. Починається дистанційне навчання 

Пропоную вам виконати всього два завдання з п'яти §23. 


Завдання №1. Історія в картинках.

Кожна картинка помічена цифрою, але тут порушена хронологія (розміщення подій від найдавіших до сучасних).
Розташуй фрагменти на шкалі часу правильно та знайди (познач цифру іншим кольором) зайву ілюстрацію. 
Завдання стосується двох ліній часу. 


Завдання №4. Магічний квадрат.

Питання до квадрату на сторінці 129, а сам квадрат на сторінці 130. Дайте коротенькі відповіді на питання письмово, щоб можна було оцінити твою працю. Твої думки можуть бути особливі і не схожі на думки інших однокласників. Це дуже добре, адже ми всі різні. 
Твої відповіді можна переслати на Вайбер або електронну пошту ant.zoya1@gmail.com. 

Бажаю успіху!😊

Цю роботу можна почати робити з вівторка (15.03), після нашого онлайн-уроку.






Немає коментарів:

Дописати коментар